onsdag 1 juli 2009

Star War

Onsdag

God kväll!
Ni får ursäkta att jag inte skriver särskillt ofta, men det finns helt enkelt inte så mkt att skriva om just nu. Mina dagar består av ungefär samma sak, dvs -sovmorgon, lååång frukost, dusch, solande, lunch, solande, tvätt, städning, matlagning, tv, dator mm. Önskar verkligen att jag hade haft ett sommarjobb och eller åtminståne en häst. Jag börjar bli rastlös och uttråkad.

På söndag ska mamma och jag åka iväg och provrida en 6-åring, det ser jag fram emot. Annars har jag planerat att göra det jag ägnar veckorna åt i princip.
Nästa helg har jag och Mattias bestämt att vi ska åka till stockholm, det längtar jag till. Vi ska antagligen åka dit med buss antingen på fredag eftermiddag eller på lördag morgon. Vi slipper bo på hotell och får istället låna Mattias mormor och morfars lägenhet i Solna. Det kommer nog att bli jättemysigt.



Pratade lite med Matilda ( Mattias lilla syster), om hur det hade varit på Peace and love. Blev lite avis på henne när hon berättade att hon hade sett Backyard, som hade varit superbra och framförallt Dregen. Nästa år tror jag att jag ska försöka gå på nån festival mer än bara nån enstaka dag, som det här året. Vore kul att bo i tält och liksom känna på festivallivet, vet inte om jag skulle palla en hel vecka men några dagar vore kul iaf.




Nu ska även jag krypa ner under täcket tror jag.
... Eller det blir nog utan täcke, det är så jävla varmt i mitt rum så jag vet inte vart jag ska ta vägen på nätterna, usch!
Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. du är en duktig bloggare, när det väl kommer nåt inlägg:P längtar till sthlm jag med lilla gumman

    SvaraRadera