söndag 19 juli 2009

U.F.O Romeo

Söndag

I can't can't can't can't doI can't can't can't can't do
Sometimes i feel like shit
so don't waste my fuckin' time
I don't need no familyjust a big fat check of Royalties
I know what i wanna do
but i just seem to get it through
And i k k k kk kk can't do anything
You live like a wanna-Be in this sick society
And you're sitting next to me
Can't you fuckin' see
I know how i ended up here
I took you piece of shit for real
and i k k k k k k k can't do anything
Cause i'm a U.F.O. Romeo

Backyard Babies-U.F.O Romeo


Värdelös dag? Jo, det känns faktiskt så. Regnet bara öser ner och det verkar inte ge sig i första taget heller. Det gör att sinnesstämningen blir lite dyster.

Imorse/förmiddag skjutsade jag pappa till garaget för att han skulle kunna ta en av flislastbilarna och köra den till Gruvön, jag hämtade honom vid Gruvön, skjutsade honom till Garaget, han tar nästa flisbil och kör ner till Gruvön, jag hämtar honom och åker hem. Kul förmiddag? Nej, inte särskillt. Men man kanske ligger lite på plus hos pappa nu? Det kan ju vara bra.
Senare på dagen, närmare bestämt vid 16.30 möte vi upp Frida och hennes mamma och ponnyn Lady(som den heter, har jag lärt mig nu) utanför Färjestad. Jag red ca 30 min och hon gick riktigt fint den här gången oxå. Sen var det Fridas tur att rida och jag försökte instruera henne så gott jag kunde. Det var svårt men roligt att instruera. Vi har bestämt tid nästa söndag igen. Jag kanske skulle satsa på att utbilda mig till tränare oxå, det vore kul.

Ikväll ska jag se på "walk the line", tror att jag har hört att den ska vara bra. Det blev inget mini maraton med batman igår, jag tröttnade efter första filmen- Den sög! Tror att de senare filmerna är bättre och lite häftigare, den här var lite konstig tyckte jag. Men det kanske bara är för att jag aldrig har varit ngt riktigt "batman-fan", vad vet jag.

Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar