torsdag 23 juli 2009

You never talked about the birds and the bees

Torsdag kväll

Sitter här och väntar på att Grannfejden ska börja samtidigt som jag pratar med Bea och Amy på msn. Vi försöker lösa morgondagen då nämligen en viss Beatrice Larsson fyller 19 år! Får se hur vi löser det här på bästa sätt. Jag är i vilket fall supertaggad för party och hoppas på en toppenkväll tillsammans med mina flickor.

Idag har jag städat, lagat mat och hängt tvätt -jag börjar känna mig som ett hembiträde vid det här laget, haha! På eftermiddagen kom Mattias och han hade med sig en stor bukett med blommor, dom står nu på mitt nattduksbord och är jättefina.
Imorn ska mamma och jag gå upp tidigit och åka in till stan för att gå på vip-rea på Boomerang. Sen blir det säkert handling på coop och senare blire party party.
Får se om jag hinner med en uppdatering ngt här.

Jag älskar att få blommor!

See ya!

Linn

2 kommentarer:

  1. och jag älskar att ge dig blommor:) också älskar jag dig också..:)

    SvaraRadera
  2. DET BLEV EN JÄVLIGT BRA KVÄLL!
    Tack :D
    /Bea

    SvaraRadera