fredag 17 juli 2009

One sound

Fredag

Härligt med fredag hörrni!
Har inga särskilda planer för kvällen eller resten av helgen heller för den delen, men det är ändå skönt med känslan fredag.

Jag funderar fortfarande på om jag ska beställa dom där skorna med nitar och strass. Dom är ju så jävla snygga, men frågan är när jag ska använda dom... Jag skulle kunna ha dom när jag går ut, men det är ganska hög klack så då får det bli en kväll som man inte dricker så mkt, haha! Annars lär det bli rätt vingligt med 11 centimeters klack har jag en känsla av. Mm ... Jag får nog fundera lite mer på dom.

Mammas semester börjar nu till veckan då kan äntligen hästletandet börja på allvar! Jag saknar verkligen att få åka till stallet varje dag, det är så skönt att få vara i stallet och släppa alla andra tankar som snurrar i huvudet. Dessutom är det världens bästa sätt att motionera på för det är så jävla roligt. Det finns inget värre än att gå ut och springa, jag hatar det. Jag har så svårt att förstå folk som gillar att gå ut och springa det är ju så himla trist. Nej, låt mig hitta en häst NU! Så jag får komma igång med träningen igen och så att jag slipper ha ångest över att jag aldrig tar mig i kragen och går ut och springer.

Nu ska jag göra tackkort till folket som uppvaktade mig på studenten.
Hej!

Linn


Are we meant to be angels fallin'
or do we live to survive? This illusion
ain't my way when everybody
is walking out on
On the road to strict perfection
Only the beauty live to tell
This is the source of all the infections
Jaded, but I won't fade out with you

Backyard Babies-A song for the outcast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar