måndag 27 juli 2009

Cause it's a star war

Måndag

Ja, då var det måndag igen. Helgen passerade snabbt förbi och en ny vecka har åter börjat. I fredags firades Bea (som ni redan vet), i lördags spenderades dagen hos Mattias och igår (söndag) var vi här hemma och såg på film, "The wrestler". Som föresten inte alls var så bra som man trodde.. Den hade ju ändå fått 2 st Oscars nomineringar och 2 Golden Globe bla, men hela filmen var väldigt tragisk och hade dessutom inget "riktigt" slut om ni frågar mig. Nej, den filmen är inget jag rekomenderar. Jo, just det jag hjälpte Frida med Lady igår oxå, det gick riktigt bra. Man kanske skulle satsa på en karriär som tränare trots allt?

Imorn börjar jag jobba på Equliteline(stavning?), det ska bli roligt! Vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter kommer att gå ut på men det löser sig nog. Vet bara att imorn så ska vi bygga upp tältet och sådär, jag ska ju stå i Swedbanks tält om ni har glömt det.
Ikväll ska jag rida Yoghurt igen, hoppas bara att jag slipper att rida i regn. Allt blir så mkt jobbigare när det regnar, allt känns tyngre då av ngn konstig anlednig.


Igår bokade jag biljetter till Pip btw, det är inte ens 1 vecka kvar! Det ska bli jätteroligt! Jag ska stå längst fram vid Dregen igen, och är det ngn som tänker knö sig förbi mig så kommer det bli synd om den, det kan jag lova!;)

Nästa vecka åker jag och mamma neråt med siktet inställt på Skåne. Kommer antagligen att bli några stopp innan skåne oxå, i bla. Jönköping och Varberg. Vi har hittat flera fina hästar som låter lovande, så det ska bli jättespännande!

Sådär, nu har ni fått en hyfsad uppdatering om vad som är på G :)
Ha det bäst!

Linn

1 kommentar: