onsdag 8 juli 2009

Don't waste my fuckin' time

Onsdag



Kom hem från stallet för en stund sen. Yoghurt gick riktigt bra idag, fick väldigt bra ridkänsla idag. Har inte gjort så mkt mer idag heller egentligen.. Kollade på på "Jetlag" (som ni redan vet), hängde massa tvätt och lagade mat. Och nu sitter jag här och lyssnar på den nya skivan, som föresten är ASBRA! Tror jag har fått en ny favritlåt, "U.F.O Romeo". Jävligt bra! "Highlight" är oxå jävligt bra, gå in och kolla på backyardbabies.com, där kan man se deras musikvideoer (hmm.. det lät inte rätt i plural, musikvideoER? haha!).

Okej, imorn är det torsdag... Vilket innebär städning för min del, Wohoo!
Det är väl inte så jävla roligt kanske, men imorn ska jag även rida den där C-ponnyn jag nämde i nått tidigare inlägg. Det ska bli roligt iaf, så jag har något roligt att se fram emot imorn.
Jag kan ju lägga in dom nya låtarna på ipoden så blir städningen lite roligare oxå. Det är en bra idé, så det tror jag att jag ska ta och göra nu på en gång!

Sov gott, vakna tort!

1 kommentar: