lördag 18 juli 2009

I've been gamblin' more than you've been playin'

Lördag

There's nothing I won't do to have you next to me
But all I do is letting you down (Letting you down)
So how in the world can I make you listen
To me, and my heart

Just give me a call, I miss you
You know I really do (wooh, whenever you're gone)
Give me a call, I miss you
You know I really do (I miss you babe, I really do, whenever you're gone)
Just give me a call, I miss you
You know I really do (wooh, whenever you're gone)
Give me a call

Pauline-Give me a call



Sitter här och väntar på att "Batman återvänder" ska börja, kvällen fortsätter sen med "Batman forever". Har inte sett Batman filmerna så jag tänkte att det kanske var dags nu när de ändå går på rad i 6:an.

Idag har mamma och jag varit på stan för att kolla in rean. Hittade ett linne, en klänning, en bh och en t-shirt -Så det var en ganska lyckad shoppingrunda. Annars har inte min lördag varit så händelserik. Imorn ska jag rida C-ponnyn (som jag fortfarande inte kan namnet på?) och även hjälpa tjejen(Frida) som rider i vanliga fall på den med lite knep och tips. Det ska bli roligt, är lite nervös för att instruera men det ska nog gå bra.

Känns förövrigt som alla är ute den här helgen, och här sitter jag själv och planerar att se ett mini maraton med Batman? Hm .. Aa, så kan det gå.

Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar