torsdag 16 juli 2009

you're the only thing that's making any sense to me

Torsdag

I feel so untouched
And I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you

The veronicas-untouched

Hej!
En vecka sen sist, ledsen att jag är så dålig på att uppdatera tid vis. Hoppas ni har överseende med mig:)

Förra helgen spenderades i Sthlm tillsammans med Mattias. Vi var på skansen, slottet, bio, stan mm. Det blev en riktigt mysig helg med fint väder dessutom. Det införskaffades även ett par superkorta shorts, därav namnet "Hotpants" kanske, inte vet jag;)

Jag på skansen

I tisdags fick jag reda på mitt antagningsbesked till universitet, jag kom in på mitt första hands val, Webb och mulitmedia. Så nu vet jag att jag har ngt att göra i höst, slipper vara orolig för att vara arbetslös. Hoppas att det är en rolig utbildning och att det är ngt som jag kommer vilja jobba med i framtiden.

Den här veckan är det Falsterbo horse show, Åhhhh vad jag hade velat varit där i år igen. Det var så roligt förra året att vara där med Anki som hästskötare. Dit vill jag verkligen igen även om jag bara skulle åka dit och vara vanlig besökare, men tänk vad häfigt att få vara med och tävla. Det skulle nog vara en upplevelse. Det var första gången jag var i skåne, någonsin, förra året. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo där, helt annat klimat där och helt annan natur med öppna landskap och lövträd. Att ha en hästgård där vore ngt det:)

Skåne förra året

Nej, nu ska jag sätta igång med städningen.
La ni föresten märke till att texten högst upp inte var ur en Backyard låt? Haha!
De ni, nu blev ni allt förvånade! Om ni inte har hört den så borde ni verkligen göra det, superbra låt med riktigt bra text.


Linn

3 kommentarer:

  1. Vart ska du plugga?

    SvaraRadera
  2. vilken cp-blogg du har linn.
    Man kan ju bara skicka iväg kommentaren om man väljer anonym. Och jag glömmer hela tiden bort att jag då måste skriva att det är jag som skrivit den. Så ja, både denna och förra är från bea!

    SvaraRadera
  3. Haha! Ja, den är lite cp:)
    Jag ska läsa på Karlstads Universitet.

    SvaraRadera