måndag 20 juli 2009

My soul is dead and it's because of you

Måndag

Hittade ett "test" med 90 frågor på bilddagboken som jag tänkte göra här. Men jag orkade verkligen inte fullfölja det. Testet hette "90 viktiga tonårsfrågor", men det borde ha hetat "90 oviktiga fjortisfrågor". Ni kan ju tänka er själva när det är intligenta frågor så som " Vad har du för trosor på dig?", "Hur ser dom ut?", "Vad har du för bh på dig?", "Hur ser den ut?"... Haha! Så ni får klara er utan den fruktansvärt intressanta informationen. (Jag förstår att ni blir besvikna).

Mamma och pappa håller på att måla taket i uterummet vitt. Dom var hos Mattias på "stuvbutiken" förut och köpte färg bla. Mamma tittade även på lite tapeter till mitt rum. Vi funderar nämligen på att göra om lite i mitt rum. Jag är inte så förtjust i den blå färgen som är vid sängen, så ist har vi tänkt att det ska bli en liten fondtapet vid sängens långsida liksom (ni förstår som har sett mitt rum). Så är det tänkt än så länge. Jag är lite sugen på en limegröntapet som är lite glansig sådär.


Ngt i den här stilen har jag tänkt mig. Det kommer bli färgstarkt, men det är bara en liten kort vägg som ska tapetseras så det kan nog bli snyggt tror jag.

Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar