tisdag 21 juli 2009

För det kryllar utav typer som har människofobi

Tisdag

Lars Winnerbäck spelar ur mina högtalare och regnet fortsätter ösa ner, känns verkligen som det kommer bli en perfekt forstättning på den här dagen efter en perfekt natt... Verkligen.


Nu byte jag till Nanne Grönvall! Det är faktiskt stärkande musik, åtminståne för mig. Den peppar en liksom, lite girlpower.

Jag sträcker mig mot himlen, jag når hur högt jag vill.
Jag sträcker mig mot himlen, och kanske lite till.
Vill ta vara på varje stund jag kan, jag reser mig med livet i min famn.
Jag sträcker mig mot himlen, jag sträcker mig hur högt jag vill.


Fuck you, liksom! Haha! Jag kan nå hur långt jag vill och är precis hur jag vill, ingen kan begränsa mig. Bra inspiration.
Nej, ingen ska komma och tala om vilken musik jag ska lyssna på eller vad jag ska ha på mig eller vem jag ska prata med. Och då menar jag verkligen att INGEN ska göra det! Ingen kan stå i vägen för mig när jag vet vad jag vill. Det vore egoistiskt att försöka begränsa ngn på det sättet. Jag kan inte tillåta ngt sånt. Acceptera den jag är eller låt bli, inget jävla mellanting.


Nanne Grönvall

Nu har ni fått läsa ett ganska upprört inlägg men det här ändå som en typ av dagbok för mig, så ni får läsa både inlägg om mina med och motgångar.

Imorn är det en ny dag.
Hej!

Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar