torsdag 9 juli 2009

Highlight

Torsdag

I need a kick, you need a fix
We are livin´ on borrowed time
Generation breakdown destination hellbound
But I know that nothin´ lasts forever
Hallucinating, stuck together
There´s a highlight let me be
Only you and me



Hey!

Idag är jag lite seg, hade skit svårt att somna inatt. Fattar inte varför men jag tror inte att jag somna förens vid 3-tiden. Tror att det kan bero på att det faktum att jag har mer eller mindre vänt på dygnet och inte gör särskillt mkt under dagarna.

Men när jag låg där och tvinade mig i lakanen fick jag en snilleblixt! Jag tänkte på det där med "musikvideo i plural" som jag skrev om i mitt förra inlägg. Det heter ju musikvideos, haha! Såg att Mattias även hade den IQ-kapaciteten att komma på det, haha!

Tidigare här idag var jag iväg till Färjestad och red ponnyn, den var väldigt trevlig och det kändes som den hade kapacitet för de lite högre klasserna. Min första ponny "Curry" var oxå en C-ponny, alltså ungefär lika stor som den här. Herregud vad stor jag kände mig på den, jag kände mig typ som en jätte. Vi hade ju egentligen tänkt att vi skulle ha Curry tills jag blev 18 men eftersom han fick en skada var vi tvungna att ta bort honom. Men nu inser jag att jag skulle ju aldrig kunnat haft honom tills jag blev 18 ändå, ojoj! Men det är väl kanske inte så konstigt att jag har växt några centimeter sen jag var 12 år..?

Imorn åker jag och Mattias till huvudstaden. Vore kul om vädret var lite bättre där än vad det är här. Hm ... Men om det inte blir bättre är det väl kanske inte hela världen, isf får man väl helt enkelt anpassa "aktiviteterna" efter vädret.

Nu ska jag försöka börja med städningen, men jag har ingen jävla fucking luuuuust!

Over and out!// Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar